Friday, November 16, 2012

ဆည္းလည္းေလးက ျပတဲ့တရားသံ



ကိုတိုးၾကီးတစ္ေယာက္ ႏို၀င္ဘာလ (၁၅)ရက္ေန႔က တကယ္ဆံုးပါးသြားခဲ့ပါျပီ။ မိသားစုႏွင့္ ထပ္တူ၊ ကိုတိုးၾကီးရဲ ႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ မဇၥ်ိမ၀ိုင္းေတာ္သားမ်ားႏွင့္ ထပ္တူ ၀မ္းနည္းမိ၊ ႏွေျမာမိပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ သူႏွင့္ပတ္သက္ျပီး တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အမွတ္တရ ျဖစ္ခဲ့တာေလးေတြရွိခဲ့တာမို႔ ကိုတိုးၾကီး အလြမ္းေျပ အမွတ္တရအျဖစ္ ဒီစာစုေလးေရးလိုက္ပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ္ အသက္ ဆယ့္သံုးေလးႏွစ္အရြယ္အထိ မဇၥ်ိမလိႈင္းအဖြဲ ႔ေရာ၊ ကိုတိုးၾကီးသီခ်င္းေတြကိုေရာ နားမေထာင္ျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ တစ္ခါေတာ့ အသက္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္အရြယ္ အသိ အကိုၾကီးတစ္ေယာက္ႏွင့္ သံုးေလးရက္ေလာက္ ခရီးတစ္ခုမွာ အတူဆံုျဖစ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအကိုက မဇၥ်ိမလိႈင္း Crazy တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတာကိုး။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေန႔တိုင္း ကိုတိုးၾကီးသီခ်င္းေတြကို ဆိုျပလိုက္၊ သီခ်င္းစာသားေတြကို ရြတ္ျပလိုက္၊ အဓိပၸါယ္ရွင္းျပလိုက္ႏွင့္။ ကိုေမာင္ေမာင္က ဘယ္လို၊ ကိုေန၀င္းကဘယ္လို၊ ကိုရဲလြင္က ဘယ္လို စသျဖင့္ သူတို႔ရဲ ႔ သီခ်င္းေရးဖြဲ႔ဟန္ေတြကို ခေရေစ့တြင္းက် ရွင္းျပႏိုင္တယ္။ အဲဒီ အကိုႏွင့္ေတြ႔ျပီးေနာက္ပိုင္းမွ ကၽြန္ေတာ္ ကိုတိုးၾကီးသီခ်င္းေတြကို စျပီး နားေထာင္ရေကာင္းမွန္း သိလာပါေတာ့တယ္။ 



မဇၥ်ိမလိႈင္းအဖြဲ ႔က တီးခတ္တဲ့ဟန္က တျခားအဖြဲ႔ေတြႏွင့္ မတူပဲ မူကြဲေနတာကိုေတာ့ သတိထားမိတယ္။ ေနာက္ပိုင္း Santana သီခ်င္းေတြကို နားေထာင္ျဖစ္ေတာ့ Lead Guitar သံၾကားလိုက္တာႏွင့္ ဒါ Santana မွန္း တန္းသိသလိုမ်ိဳး၊ မဇၥ်ိမလိႈင္းက ကိုေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္ရဲ ႔ Lead အသံၾကားရင္ ဒါ သူတို႔အဖြဲ႔မွန္း တန္းသိႏိုင္တဲ့ ထူးျခားမႈမ်ိဳးရွိပါတယ္။ အေျခအေနေပးတိုင္းလည္း ကိုတိုးၾကီးပါတဲ့ Stage Show ပြဲေတြဆို သြားၾကည့္ျဖစ္ခဲ့တယ္။



ေနာက္ပိုင္း တျဖည္းျဖည္းအသက္ၾကီးလာလို႔ အေပါင္းအသင္းေတြမ်ားလာေလ၊ မဇၥ်ိမလိႈင္းကို အားေပးတဲ့သူေတြ ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္မွာ မ်ားလာေလ ျဖစ္လာပါေတာ့တယ္။ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘ၀တစ္ေလွ်ာက္ကေတာ့ အထူးေျပာစရာမလိုေအာင္ပါဘဲ။ ဂစ္တာပဲတီးတီး၊ သီခ်င္းပဲဆိုဆို၊ ကတ္ဆက္ပဲဖြင့္ဖြင့္ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ လြတ္ကင္းလို႔မွ မရတာကိုး။



မဇၥ်ိမလိႈင္းက အဖြဲ႔သားေတြအေၾကာင္းကလည္း လူငယ္ေတြၾကားမွာ ေျပာစရာ topic တစ္ခုပါ။ ဟုတ္တာ၊ မဟုတ္တာ အသာထားလို႔ အမ်ိဳးစံုေအာင္ေတာ့ ေျပာၾကတာေတြ ၾကားရပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကိုေန၀င္းတစ္ေယာက္ကုိကလည္း ေက်ာင္းကန္တင္းမွာ ခဏခဏေတြ႔ျဖစ္ေတာ့ သူ႔ကိုၾကည့္ျပီးဘဲ သူတို႔အဖြဲ႔သားေတြအားလံုးရဲ ႔ Life Style ေတြကို မွန္းၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အႏုပညာအတြက္ ဘ၀ကိုလံုး၀ေပးထားၾကတဲ့ သူေတြအျဖစ္ စိတ္ထဲထင္ဟပ္မိတယ္။



ကိုတိုးၾကီးနွင့္ ပတ္သက္ျပီး အခုအခ်ိန္အထိ စိတ္ထဲ မွတ္မွတ္ရရ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ေန႔တစ္ေန႔ရွိပါတယ္။ ၁၉၉၇ ရဲ ႔ လျပည့္ေန႔ မနက္ခင္းတစ္ခုပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေရႊတိဂံုဘုရားသြားမယ္ဆိုတာႏွင့္ သူတို႔ႏွင့္ လိုက္သြားျဖစ္တယ္။ အဲဒီေန႔က လျပည့္ေန႔မို႔လို႔ အထက္ပစၥယံက Member Card မရွိလည္း မွတ္ပံုတင္ျပျပီးတက္လို႔ရေတာ့ တခါမွ အထက္ပစၥယံကို မတက္ဖူးေသးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပသြားတယ္။ ဒါႏွင့္ အထက္ပစၥယံေပၚကို ေရာက္ေတာ့ ေနရာသစ္တစ္ခုကို စေရာက္တဲ့သူေတြရဲ ႔ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္လည္း ဟိုေလွ်ာက္ၾကည့္၊ ဒီေလွ်ာက္ၾကည့္ေပါ့။ အဲဒီလိုႏွင့္ ေစတီေတာ္ကို လက္ယာရစ္ပတ္ျပီး သြားေနရင္း တစ္ေနရာအေရာက္မွာ ျမင္ကြင္းတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ့္ကို အံ့ၾသမွင္သက္သြားေစတယ္။ 



လူတစ္ေယာက္ ရင္ျပင္ေတာ္ရဲ ႔ ေထာင့္တစ္ခုမွာ ခါးကို ေျဖာင့္ေနေအာင္ မတ္ထားျပီး တင္ပလႅင္ေခြထိုင္၊ လက္ႏွစ္ခုကို ေျခပလႅင္ေခြေပၚမွာ ထပ္တင္ကာ ေအးခ်မ္းျငိမ္သက္တဲ့ မ်က္ႏွာအသြင္အျပင္ႏွင့္ တရားရႈမွတ္ေနပါတယ္။ လည္ကတံုးအကၤ်ီအျဖဴႏွင့္ လံုျခည္ကို၀တ္ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေတြ႔ေနက်ပံုစံႏွင့္ လံုး၀မူကြဲေနတဲ့ ကိုတိုးၾကီးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အၾကာၾကီး စိုက္ၾကည့္ေနမိခဲ့ပါတယ္။ စိတ္ထဲမွာလည္း ထင္မွတ္မထားမိတဲ့ ျမင္ကြင္းတစ္ခုမို႔လို႔ အံ့ၾသမႈႏွင့္အတူ ၾကည္ႏူးမႈ၊ ေလးစားမႈေတြကို တြဲျပီး ခံစားလိုက္ရတယ္။ ေၾသာ္..ကိုတိုးၾကီးဟာ တရားသမားတစ္ေယာက္ပါလားလို႔ မွတ္ခ်က္ခ်ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ္ ဘာသာေရးႏွင့္ပတ္သက္ျပီး အေတြးအျမင္ေတြေျပာင္းေအာင္ လုပ္ေပးခဲ့တဲ့ သူေတြထဲမွာ ဆရာၾကီး ဦးဂိုအင္ကာလည္း ဆရာတစ္ဦးအေနႏွင့္ ပါ၀င္ပါတယ္။ သူ႔စာအုပ္ေတြႏွင့္ သူေဟာတဲ့တရားေတြကေနတဆင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာသာေရးအေပၚသိျမင္ပံုေတြ၊ သေဘာထားေတြ ေျပာင္းလဲခဲ့ရပါတယ္။ ၂၀၀၀-၂၀၀၁ ခုႏွစ္ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ဆရာၾကီး ျမန္မာျပည္ကို ျပန္လာျပီး ေဟာေျပာပြဲေတြ၊ Seminar ေတြ ေနရာအခ်ိဳ ႔မွာ ခပ္စိပ္စိပ္ လုပ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆရာၾကီးလုပ္တဲ့ပြဲေတြကို လက္လွမ္းမီသေရြ ႔သြားျပီး နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဆရာၾကီးရဲ ႔ပြဲေတြသြားတိုင္းမွာ အျမဲေတြ႔ျဖစ္တာကေတာ့ ကိုတိုးၾကီးပါဘဲ။ လက္ထဲမွာ ဗြီဒီယိုကင္မရာတစ္လံုးကိုကိုင္ထားျပီး သာမန္ Camera Man တစ္ဦးလို မထင္မရွား ဆရာၾကီးေနာက္နားမွာ အျမဲပါေနတတ္ပါတယ္။ 



ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ကိုတိုးၾကီးလည္း သီခ်င္းအေခြေတြ အထြက္ က်ဲသြားတာ သတိထားမိတယ္။ စိတ္ထဲမွာ ဘယ္အခ်ိန္ ဆရာျမသန္းစံလို ဂီတေလာကကို စြန္႔လႊတ္လိုက္မလဲမသိဘူးလို႔လည္း ေတြးေနျဖစ္ခဲ့တယ္။ ကိုတိုးၾကီးကို Show ပြဲေတြမွာျဖစ္ျဖစ္၊ အျပင္မွာ ျဖစ္ျဖစ္ ဆံုျဖစ္တိုင္း သူ႔ကို ဂရုတစိုက္လိုက္ၾကည့္ျပီး ေလ့လာျဖစ္ပါတယ္။ သြားတာလာတာ ေျပာတာဆိုတာေတြမွာ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္၊ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းရွိျပီး ဣေျႏၵရင့္က်က္မႈကို သတိထားမိပါတယ္။ တရားအလုပ္ကို ပံုမွန္လုပ္ေနတဲ့သူဆိုတာ ျမင္တာႏွင့္ သိႏိုင္တဲ့ အသြင္အျပင္ပါဘဲ။



ေနာက္ထပ္ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး တိုက္ဆိုင္တာ တစ္ခုရွိေသးတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ခင္မင္ခြင့္ရလိုက္ေသးတယ္။ အဲဒီပုဂၢိဳလ္က (ကာတြန္း) ဆရာကံခၽြန္ပါ။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ရုပ္ခ်င္းကေတာ္ေတာ္ဆင္ပါတယ္။ ညီအကိုလို႔ ေျပာရင္ ယံုေလာက္တယ္။ ဆရာကံခၽြန္ကလည္း အဲဒါကို သိတယ္။ တခါတုန္းက ဆရာက ေနာက္ျပီး ေျပာဖူးတယ္။ သူရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ ပလက္ေဖာင္းေပၚက ေျမပဲသည္ဆီမွာ ေျမပဲ၀ယ္စားတယ္တဲ့။ အဲဒါ ေျမပဲသည္က ဆရာ့ကို “ဦးေလး၊ ကိုတိုးၾကီးႏွင့္ ဘာေတာ္လဲ” လို႔ ေမးတယ္။ ဆရာကလည္း ေနာက္ခ်င္ေတာ့ “ခင္ေမာင္တိုးက ငါ့တူေတာ္တယ္” လို႔ ေျဖသတဲ့။ အဲဒီမွာ ေျမပဲသည္က သေဘာေတြက်ျပီး ဆရာ့ကို ေျမပဲေတြ အမ်ားၾကီး ပိုထည့္ေပးလိုက္တယ္ဆိုဘဲ။ အဲဒါကို ဆရာက “နာမည္ၾကီးတဲ့သူေတြႏွင့္ ရုပ္ခ်င္းဆင္ရတာ ေျမပဲ၀ယ္စားရင္ ပိုရတယ္” လို႔ အရႊမ္းေဖာက္ျပီးေျပာတတ္တယ္။ 



သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က တကယ္ေတာ့ ရုပ္ခ်င္းသာ ဆင္တာမဟုတ္ပါဘူး။ ဘ၀ကူးမယ့္ ေရာဂါခ်င္းလည္း ဆင္တယ္လို႔ ေျပာရမွာပါ။ ဆရာကံခၽြန္လည္း အေကာင္းၾကီးကေန ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို အသည္းကင္ဆာျဖစ္ျပီး လပိုင္းႏွင့္ကြယ္လြန္ရွာတယ္။ အခုကိုတိုးၾကီးလည္း အသည္းႏွင့္ပဲ ဆံုးရွာတယ္။ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေခတ္ရဲ ႔ အႏုပညာစြမ္းရည္ေရာ၊ ႏွလံုးစြမ္းရည္ပါ လွၾကတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ဦးပါ။ တကယ္ႏွေျမာဖို႔ေကာင္းပါတယ္။



ျပီးခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ထဲက ကိုတိုးၾကီး ဆံုးျပီလို႔ ေျပာၾကေတာ့ ကိုတိုးၾကီးရဲ ႔ ထပ္မရႏိုင္ေတာ့တဲ့ အႏုပညာေတြအတြက္ ႏွေျမာမိေပမယ့္ အေသလွမယ့္ပုဂၢိဳလ္ဆိုတာ သိေနမိလို႔ သူ႔အတြက္ စိတ္ခ်ေနမိတယ္။ ေနာက္ ဆံုးတဲ့သတင္းမဟုတ္ဘူးလို႔ ၾကားရေတာ့ တခါျပန္ ၀မ္းသာမိတယ္။ အသက္ ၆၀ေက်ာ္ဆိုတာ လူ႔သက္တမ္းမွာ ဆက္ေနမယ္ဆိုရင္ အမ်ားၾကီးဆက္ေနလို႔ရေသးသလို၊ အႏုပညာလုပ္ငန္းပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာသာေရးကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆက္လုပ္မယ္ဆိုလည္း အမ်ားၾကီး လုပ္လို႔ရေနေသးေတာ့ ကိုတိုးၾကီးအတြက္ ၀မ္းသာမိျပန္တယ္။ ဒီတစ္ခါ တကယ္ဆံုးသြားျပီဆိုျပီး ဓါတ္ပံုေတြႏွင့္ ျမင္ရေတာ့ ဓမၼသံေ၀ဂပြားရံုကလြဲလို႔ တျခားဘာမ်ားတတ္ႏိုင္အံုးမွာလဲ။



ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ ႔ Senior အကိုၾကီး ေကာင္းရာသုဂတိလားမယ္ဆိုတာ သိေနျပီးသားမို႔ သူ႔အတြက္ေတာ့ စိတ္ခ်ေနျပီးသားပါ။ က်န္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြအဖို႔ေတာ့ ဆက္ျပီး သူ႔အႏုပညာဖန္တီးမႈေတြ၊ သူ႔အသံေအးေအးေတြ ၾကားခြင့္မရေတာ့တာကိုေတာ့ စိတ္မေကာင္းဘူးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္တတ္ႏိုင္မွာလဲေလ။ လူဆိုတာက ေသမ်ိဳးဘဲမဟုတ္လား။ 



ဆည္းလည္းေလးမ်ား ျပတဲ့တရားသံကို...
စမ္းေခ်ာင္းေလးတို႔ ဇြဲနဲ႔အားမာန္ႏွင့္....
ေပါင္းစပ္ျပီး က်င့္ခဲ့ရင္...
ေအးျငိမ္းတဲ့ သစ္ရိပ္မွာ...
စြန္႔လႊတ္မႈႏွင္ ခြင့္လႊတ္စဥ္...
ျငိမ္းသြားလိမ့္မယ္တဲ့....




ကိုတိုးၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတာ့ “အေသမဦးခင္ ဉာဏ္ဦးေအာင္လုပ္” ဆိုတဲ့ ဆည္းလည္းသံ message တစ္ခုေပးျပီး တရားျပသြားတယ္လို႔ပဲ စိတ္ထဲ ခံယူမိလိုက္ပါေတာ့တယ္ခင္ဗ်ာ



ေလးစားစြာျဖင့္

၀ိမုတၱိသုခ

၁၇၊ ၁၁၊ ၂၀၁၂။


No comments:

Post a Comment