Saturday, October 27, 2012

ဗုဒၶအလိုေတာ္က် 3D လူသားဘ၀ကို တည္ေဆာက္ျခင္း



ဒီစာစုကေတာ့ ေအာက္တိုဘာလ (၂၇) ရက္ေန႔မွာ က်ေရာက္တဲ့  ဘုန္းဘုန္း အရွင္သုနႏၵာလကၤာရ (ပန္းကမၻာ)ရဲ ႔ သက္ေတာ္ (၃၄)ႏွစ္ျပည့္ေျမာက္တဲ့ေမြးေန႔အတြက္ အမွတ္တရ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေရးသားပူေဇာ္တာျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

*****************************************



ဘုန္းဘုန္းေရ

မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာ ေမြးေန႔ျဖစ္ပါေစလို႔ အရင္ဆံုး ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သအပ္ပါတယ္ဘုရား။
ဘုန္းဘုန္းေမြးေန႔အတြက္ တပည့္ေတာ္ အမွတ္တရ အေနႏွင့္ ေလာကမွာရွိၾကတဲ့ သတၱ၀ါေတြ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး အသိဉာဏ္အဆင့္အတန္းမတူညီ ကြဲျပားတာေပၚမွာ မူတည္ျပီး ဘ၀ေတြကြဲျပားသြားၾကတာကို  ေခတ္အျမင္ႏွင့္ ဓမၼအျမင္ စပ္ဆက္ျပီး ေတြးမိသေလာက္ ခ်ေရးၾကည့္ျပီး လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေပးလိုက္ပါတယ္ဘုရား။

ေလာကမွာ လူေတြဟာ လူအခ်င္းခ်င္း၊ ဒါမွမဟုတ္ လူႏွင့္တိရစၧာန္ ႏိႈင္းယွဥ္ျပီး အဆင့္အတန္းခြဲျခားသတ္မွတ္တတ္ၾကပါတယ္။ တခ်ိဳ ႔ဘာသာအယူ၀ါဒေတြအရေတာ့ တိရစၧာန္ဆိုတာဟာ လူေတြရဲ ႔ အသံုးေတာ္ခံဖို႔ ေမြးလာတာလို႔ ယူဆၾကျပီး သူတို႔ကို သက္ရွိစာရင္းထဲေတာင္ မသြင္းထားတာ သတိထားမိပါတယ္။ တခ်ိဳ ႔ဘာသာအယူ၀ါဒေတြမွာေတာ့ လူအခ်င္းခ်င္းကိုပဲ အမ်ိဳးဇာတ္ေတြခြဲျပီး ဆက္ဆံၾကတာလည္းရွိတယ္။ တခ်ိဳ ႔ကေတာ့ ခိုင္းေစသူႏွင့္ ခိုင္းေစခံဆိုျပီးခြဲၾကျပန္တယ္။ တခ်ိဳ ႔က အသားအေရေပၚမူတည္ျပီးခြဲတယ္။ တခ်ိဳ ႔လူ႔အဖြဲ ႔အစည္းေတြမွာေတာ့ အသက္ၾကီးတာ၊ ငယ္တာကို မူတည္ျပီး လူတန္းစားသတ္မွတ္တယ္။ တခ်ိဳ ႔က်ျပန္ေတာ့ ေငြေၾကးဓနအင္အားျပည့္စံုတာ မျပည့္စံုတာကို ၾကည့္ျပီး လူတန္းစားသတ္မွတ္ၾကတယ္။ တခ်ိဳ ႔မွာေတာ့ အသိပညာ၊ အတတ္ပညာ သိနားလည္ကၽြမ္းက်င္မႈကိုမူတည္ျပီး သတ္မွတ္ၾကျပန္တယ္။ ေခတ္စနစ္ အေျခအေန၊ ဓေလ့ထံုးစံ၊ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈေတြေပၚ မူတည္ျပီး အယူအဆေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးကြဲျပားၾကတယ္။

Level Of Being ကို ခြဲျုခားသတ္မွတ္ၾကတာႏွင့္ပတ္သက္ျပီး အေနာက္တိုင္းကပညာရွင္တစ္ဦးရဲ ႔ ခြဲျခားသတ္မွတ္ပံုတစ္ခုက ရိုးရွင္းျပီး သခ်ာၤဆန္တာမို႔ စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းတာကို ေတြ႔မိတယ္ဘုရား။ E.F. Schumacher ဆိုတဲ့သူက သူေရးခဲ့တဲ့ A Guide For the Perplexed ဆိုတဲ့စာအုပ္မွာ သက္ရွိေတြကို Dimension ေတြႏွင့္ ဒီလိုမ်ိဳးအဆင့္အတန္းခြဲျပထားတယ္ဘုရား။

'Mineral' = m
'Plant' = m + x
'Animal' = m + x + y
'Man' = m + x + y + z

အေျခခံအေနႏွင့္ Mineral ဆိုတဲ့ ဓါတ္သတၱဳကို သူက m ဆိုတဲ့ ကိန္းေသအကၡရာ သတ္မွတ္လိုက္တယ္။ ေနာက္ေတာ့ x ရယ္၊ y ရယ္၊ z ရယ္ အေနာက္ကေန လိုက္ေပါင္းလိုက္တယ္။ သခ်ာၤႏွင့္ သိပၸံဘာသာရပ္ေတြမွာ ဒီ x ရယ္ y ရယ္ z ရယ္ ဆိုတာဟာ Dimension (ရႈေထာင့္ (သို႔) ဘက္) ကို ညႊန္းဆိုတဲ့ အကၡရာေတြျဖစ္ပါတယ္။ အခုလူေတြေျပာေျပာေနၾကတဲ့ တစ္ဘက္ျမင္(1 Dimension)တို႔၊ ႏွစ္ဘက္ျမင္ (2 Dimensions) တို႔၊ သံုးဘက္ျမင္ (3 Dimensions) ဆိုတာေတြေပါ့။

ဒီေတာ့ Plant ဆိုတဲ့ အပင္ေတြဟာ m ႏွင့္ x ေပါင္းထားတာပါတဲ့။ x က ဘာကို ကိုယ္စားျပန္ျပဳလဲဆိုေတာ့ Life ဆိုတဲ့ ဘ၀ကိုကိုယ္စားျပန္ျပဳပါတယ္။ ဒီေတာ့ အပင္မွာ ဓါတ္သတၱဳႏွင့္ ဘ၀ရွင္သန္မႈ ေပါင္းထားတယ္ေပါ့။ သူတို႔ကို တစ္ဘက္ျမင္ (One Dimension) အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားတယ္။

ေနာက္ျပီး Animal ဆိုတာက်ေတာ့ m ရယ္ x ရယ္ y ရယ္ ေပါင္းထားတယ္။ y ဆိုတာက Consciousness (သိစိတ္) ပါတဲ့။ ဒီေတာ့ တိရစၧာန္မွာ ဓါတ္သတၱဳရယ္၊ ဘ၀ရွင္သန္ရပ္တည္မႈရယ္ သိစိတ္ရယ္ ရွိတဲ့ ႏွစ္ဘက္ျမင္ (Two Dimensions) ေတြလို႔ သူက သတ္မွတ္တယ္။

ေနာက္ေတာ့မွ Man ဆိုတာမွာေတာ့ m ရယ္၊ x ရယ္၊ y ရယ္၊ z ရယ္ ေပါင္းထားတယ္။ z ဆိုတာက Self-Consciousness (ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္သိႏိုင္တဲ့စိတ္) ကိုဆိုလိုပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူဆိုတာ ဓါတ္သတၱဳရယ္၊ ဘ၀ရပ္တည္မႈရယ္၊ သိတတ္တဲ့စိတ္၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကိုယ္ျပန္သိႏိုင္တဲ့ စိတ္ေတြပါ၀င္တဲ့ Three Dimensions (သံုးဘက္ျမင္) သတၱ၀ါအျဖစ္ႏွင့္ သူက သံုးသပ္ျပထားပါတယ္။

ဒီ သတ္မွတ္ပံုေလးက ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလးႏွင့္ နားလည္ရလြယ္ကူတယ္လို႔ ျမင္မိပါတယ္။ လူေတြမွာ သံုးဘက္ျမင္ႏိုင္တဲ့ အေျခအေနအခြင့္အလမ္းရွိေနေပမယ့္လို႔ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဒီ z ဆိုတာေလး ထည့္ေပါင္းဖို႔ကို ေမ့ေမ့ထားတတ္ၾကတာကို သတိထားမိပါတယ္ဘုရား။ အဲဒီလိုအခါက်ေတာ့ Man အဆင့္ကေန ေအာက္ကို ျပဳတ္ရေတာ့တာေပါ့။



Level Of Being ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိက ေဟာထားတဲ့ တရားတစ္ပုဒ္လည္း နာဖူးေသးတယ္ဘုရား။ ဆရာေတာ္က တီေကာင္တစ္ေကာင္ရဲ ႔ ဘ၀အျမင္ႏွင့္ လိပ္ျပာေလးတစ္ေကာင္ရဲ ႔ဘ၀အျမင္မတူပံုကေနစျပီး ရွင္းျပထားတယ္။ ေျမၾကီးေပၚမွာ တြားသြားေနရတဲ့ တီေကာင္တစ္ေကာင္ရဲ ႔ သိႏိုင္ခြင့္ရွိတဲ့ အေျခအေနႏွင့္ လိပ္ျပာတစ္ေကာင္ရဲ ႔ သိႏိုင္ခြင့္ရွိပံုဟာ တိရစၧာန္ခ်င္းတူရင္ေတာင္မွပဲ မတူညီႏိုင္ဘူး။ အဲဒီကမွတစ္ဆင့္ လိပ္ျပာတစ္ေကာင္ရဲ ႔ သိနိုင္တာႏွင့္ ငွက္ေလးတစ္ေကာင္ သိႏိုင္တာက ကြာသြားျပန္တယ္။ အဲဒီငွက္သိပံုႏွင့္ လူႏွင့္နီးစပ္တဲ့ ခ်င္ပန္ဇီေမ်ာက္တစ္ေကာင္ သိႏိုင္ပံုက ကြာမယ္။ အဲဒီကမွတစ္ဆင့္ ခ်င္ပန္ဇီႏွင့္ လူ သိပံုကြာမယ္။ လူမွာမွ စာဖတ္တတ္တဲ့သူ၊ မဖတ္တတ္တဲ့သူ သိပံုကြာမယ္။ စာဖတ္တတ္တဲ့သူမွာမွ အဓိပၸါယ္ကို သိတဲ့သူ၊ မသိတဲ့သူကြာမယ္။ အဓိပၸါယ္ကို သိတဲ့သူမွာမွ ရိုးရိုးသိတာႏွင့္ ဆင္ျခင္သိတာ၊ ခႏၶာႏွင့္ရင္းျပီးသိတာကြာမယ္ စသျဖင့္ အသိဉာဏ္ေပၚလိုက္ျပီး သတၱ၀ါေတြရဲ ႔အဆင့္အတန္းကြဲျပားသြားပံုကို ဆရာေတာ္က ရွင္းျပထားတယ္ဘုရား။

Level Of Being ကို ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကေရာ ဘယ္လိုမ်ိဳးမ်ား သတ္မွတ္ထားတာ ရွိလဲလို႔ တပည့္ေတာ္လည္း ပိဋကတ္စာေပထဲမွာ လက္လွမ္းမီွသေလာက္ လိုက္ရွာဖတ္ၾကည့္မိပါတယ္ဘုရား။

အဂၤုတၱရနိကာယ္၊ တိက၀ဂ္မွာပါတဲ့ အႏၶသုတ္မွာ ျမတ္စြာဘုရားက ေလာကမွာ ပုဂၢိဳလ္သံုးမ်ိဳးရွိေၾကာင္းေဟာထားတယ္ဘုရား။ ကန္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္ရယ္၊ တစ္ဘက္အျမင္ပဲရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ရယ္၊ ႏွစ္ဘက္အျမင္ရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ရယ္ဆိုျပီး ခြဲျပထားတာေတြ႔တယ္ဘုရား။ ကန္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္ဆိုတာ ေလာကီၾကီးပြားေၾကာင္းေရာ၊ ေလာကုတၱရာၾကီးပြားေၾကာင္းေရာ ဘာမွ မသိတဲ့သူလို႔ ေျပာထားတယ္။ တစ္ဘက္အျမင္ပဲရွိတဲ့သူဆိုတာကေတာ့ ေလာကီၾကီးပြားေၾကာင္းဘဲ သိျပီး၊ ေလာကုတၱရာၾကီးပြားေၾကာင္းကို နားမလည္သူလို႔  ေျပာတယ္။ ႏွစ္ဘက္အျမင္ရွိတဲ့သူဆိုတာကေတာ့ ေလာကီေရာ၊ ေလာကုတ္ေရာ ၾကီးပြားေၾကာင္းကို သိတဲ့သူပါလို႔ ေျပာပါတယ္ဘုရား။ ျမတ္စြာဘုရားက ႏွစ္ဘက္အျမင္ရွိတဲ့သူကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေပါင္းေဖာ္ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းထားတဲ့ သုတ္ေတာ္တစ္ပုဒ္ပါဘုရား။

ေနာက္တစ္မ်ိဳးခြဲျပတာေတြ႔မိတာေတာ့ ပုထုဇဥ္ေလးမ်ိဳးခြဲျပထားတာပါဘုရား။
(၁) အႏၶဗာလ ပုထုဇဥ္၊ (၂) အႏၶပုထုဇဥ္ (၃) ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္၊ (၄) စူဠေသာတာပန္ ပုထုဇဥ္ဆိုၿပီး ေလးမ်ိဳး ခြဲျပပါတယ္။

အႏၶဗာလပုထုဇဥ္ဆိုတာ ကုသိုလ္တရား၊ အကုသိုလ္တရားဆိုတာေတြကို ဘာဆိုဘာမွ နားမလည္လို႔ မေကာင္းတာေတြကိုဘဲ လုပ္မိေနတတ္ၾကတဲ့သူေတြကို ေခၚပါတယ္တဲ့။ အႏၶပုထုဇဥ္ဆိုတာက်ေတာ့  ကုသုိလ္ အကုသိုလ္ကို သိေပမယ့္လို႔ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ အကုသိုလ္အလုပ္ေတြႏွင့္သာ ေပ်ာ္ေနတတ္ၾကတဲ့သူမ်ိဳးေတြပါ။ ကလ်ာဏပုထုဇဥ္ဆိုတာကေတာ့ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ကိုလည္း သိတယ္၊ ကုသိုလ္ျဖစ္ေၾကာင္းေတြကိုလည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ေရြးလုပ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေလာကလြတ္ေျမာက္ေၾကာင္း ၀ိပႆနာတရားကိုေတာ့ ခႏၶာဉာဏ္စိုက္သိေအာင္ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ေသးတဲ့သူေတြလို႔ ဆိုတယ္။ ေနာက္ဆံုး စူဠေသာတာပန္ပုထုဇဥ္ကေတာ့ ၀ိပႆနာတရားကို ဘာ၀နာမယျဖစ္ေအာင္ကိုယ္တိုင္အားထုတ္လို႔ ရုပ္နာမ္ခႏၶာေတြရဲ ႔အေၾကာင္းကို ပညတ္နယ္ကေနလြန္ေအာင္ သိျမင္ထားတဲ့သူေတြအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားတာကို ေတြ႔ပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခါ အဂုၤကၲိဳရ္ပါဠိေတာ္၊ အႏုသယ၀ဂ္၊ ဥဒကူပမာသုတ္ေတာ္မွာ ျမစ္ထဲမွာ ေျမာပါေနၾကတဲ့ လူ (၇) ေယာက္ႏွင့္ ဥပမာေပးျပီး ခြဲျပထားတာ ထပ္ေတြ႔မိပါတယ္ဘုရား။
(၁) တစ္ခါတည္းႏွင့္ ျမဳပ္တဲ့သူ၊
(၂) တစ္ၾကိမ္ေပၚျပီးျမဳပ္တဲ့သူ၊
(၃) ေပၚျပီး ေရေပၚတည္တဲ့သူ၊
(၄) ေရေပၚေပၚျပီး ဟိုသည္ ၾကည့္တဲ့သူ၊
(၅) ေရကူးသြားတဲ့သူ၊
(၆) ေထာက္တည္ရာ ရတဲ့သူ၊
(၇) ကမ္းတစ္ဘက္ကို တက္သြားတဲ့သူဆိုျပီး ခြဲျပပါတယ္ဘုရား။
အဲဒီ (၇)မ်ိဳးမွာ (၁) ကေန (၃) အထိကို ပုထုဇဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ က်န္တဲ့ အမွတ္စဥ္ (၄)ကေန (၇) အထိကိုေတာ့ အရိယာအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားပါတယ္ဘုရား။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ ႔ Level Of Being သတ္မွတ္ခ်က္ကို ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါမွာ သတၱ၀ါေတြရဲ ႔အသိဉာဏ္ႏွင့္ စိတ္ဓါတ္အဆင့္အတန္း ျမင့္မားမႈေပၚမွာ မူတည္သတ္မွတ္ထားတာကို သတိထားမိပါတယ္ဘုရား။ တနည္းေျပာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ သိကၡာသံုးပါး က်င့္သံုးေစာင့္တည္ႏိုင္မႈေပၚမွာ မူတည္သတ္မွတ္တယ္လို႔ဘဲ ေျပာရမွာပါ။ ဒီလိုသတ္မွတ္ရာမွာ Level Of Being ဟာ တျခားအယူ၀ါဒေတြမွာလို တသမတ္ထဲပံုေသျဖစ္ေနတာမဟုတ္ပဲ မိမိရဲ ႔ ၾကိဳးစားအားထုတ္မႈအနည္းအမ်ားေပၚမွာ မူတည္ျပီး အတက္အက်၊ အနိမ့္အျမင့္ရွိႏိုင္ပါတယ္။  သိကၡာသံုးပါးကို ရုပ္ပံုအေနႏွင့္ ေဖာ္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ပိရမစ္ပံုလိုမ်ိဳး ေအာက္ေျခကေန အေပၚဆီကို တစ္ဆင့္ခ်င္းတက္သြားတာလို႔ ျမင္မိပါတယ္ဘုရား။

ျမတ္စြာဘုရားအလိုေတာ္က် လူ႔အဆင့္အတန္းမီဖို႔ဆိုရင္ ပထမဆံုး လူတစ္ေယာက္အေနႏွင့္ ေစာင့္ထိန္းအပ္တဲ့ အေျခခံသီလေတြကို စျပီးလံုျခံဳေအာင္ ေစာင့္ထိန္းႏိုင္ရပါမယ္။ သီလကို ေစာင့္ထိန္းႏိုင္လာျပီဆိုရင္ စိတ္တည္ျငိမ္စင္ၾကယ္သြားေအာင္ သမထဘာ၀နာတစ္ခုခုကို ဆက္ျပီး က်င့္သံုးေဆာက္တည္ရပါမယ္။ သမာဓိကို ပ်ိဳးေထာင္တဲ့အခါမွာ ရိုးရိုးစိတ္တည္ျငိမ္ေအးခ်မ္းသြားေအာင္ လုပ္တာကေနစလို႔ စ်ာန္အဘိဉာဥ္ေတြရတဲ့အထိ က်င့္ၾကံအားထုတ္ႏိုင္ေအာင္ ညႊန္ၾကားထားတာေတြကို ပိဋကစာေပထဲမွာ စံုစံုလင္လင္ေတြ႔ရပါတယ္။ သမာဓိသိကၡာကေန တဆင့္တက္လို႔ ပညာသိကၡာကိုကူးျပီဆိုရင္ေတာ့ သတိပ႒ာန္တရားေလးပါးကို လက္ကိုင္ထားပြားမ်ားၾကဖို႔ပါဘဲ။ ဒီလိုအစဥ္အတိုင္း က်င့္သံုးေဆာက္တည္သြားတာဟာ အႏၶဗာလပုထုဇဥ္အျဖစ္ကေန ကလ်ာဏပုထုဇဥ္အျဖစ္ကို တဆင့္ခ်င္းျမွင့္တင္ယူလိုက္တာဘဲျဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီကေနမွတဆင့္ ဆက္ၾကိဳးစားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အသိဉာဏ္ေတြ တဆထက္တဆ တိုးတက္ရင့္က်က္လာျပီး ရုပ္၊ နာမ္တရားေတြရဲ ့ အေၾကာင္းအက်ိဳး ခႏၶာျဖစ္စဥ္ကို ကြဲကြဲျပားျပားသိျမင္လာတဲ့ စူဠေသာတာပန္အျဖစ္ကို ေရာက္ရွိလာပါေတာ့တယ္။ အဲဒီကမွ ေရွ ႔ဆက္ၾကိဳးစားလိုက္ေတာ့ ယံုမွားမႈေတြ အယူမွားမႈေတြကေန ထာ၀ရဆိတ္သုဥ္းသြားတဲ့ ေသာတာပန္အရိယာအျဖစ္ကို ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။ အဲဒီကေန ဆက္ၾကိဳးစားရင္ ကာမရာဂေတြ၊ ေဒါသ၊ ေဒါမနႆတရားေတြ တျဖည္းျဖည္း ပါးရွားလာျပီး ေနာက္ဆံုး လံုး၀ခ်ဳပ္ျငိမ္းသြားပါေတာ့တယ္။ အဲဒီမွာတင္ ရပ္မေနပဲ ဆက္ၾကိဳးစားရင္ေတာ့ ေနာက္ဆံုးမွာ ေမာဟ၊ မာနႏွင့္ က်န္တဲ့ကိေလသာတရားေတြပါ အားလံုး ဆိတ္သုဥ္ျပီး အဆံုးစြန္ေသာလြတ္ေျမာက္မႈကို ရရွိတဲ့သူ ျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္။ ဒီလိုလြတ္ေျမာက္သြားတဲ့သူဆိုတာဟာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သတ္မွတ္တဲ့ Level Of Being ရဲ ႔ အျမင့္ဆံုး Level ကို ေရာက္ရွိသြားတဲ့ အဆင့္အတန္းအျမင့္ဆံုးပုဂၢိဳလ္ျဖစ္သြားတာပါဘဲ။ Schumacher ရဲ ႔ အလုိက်ေျပာရရင္ေတာ့ Self-Consciousness အျမင့္ဆံုး သတၱ၀ါအျဖစ္ကို ေရာက္ရွိသြားတယ္လို႔ ေျပာရမွာျဖစ္သလို အရည္အေသြးအမွီဆံုး 3D လူသားျဖစ္သြားတာဘဲျဖစ္ပါတယ္။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္က သိကၡာသံုးပါးကို ျဖည့္ဆည္းဖို႔အတြက္ မဂၢင္ရွစ္ပါးဆိုတဲ့ လမ္းစဥ္ကို ေျပာျပေပးထားခဲ့ပါတယ္။ လမ္းစဥ္ႏွင့္ အတူ က်င့္သံုးရင္ ေရာက္ရွိမယ့္ ပန္းတိုင္ေတြကိုလည္း တစ္ဆင့္ခ်င္း တစ္ဆင့္ခ်င္း ဘယ္ေနရာေရာက္ရင္ ဘယ္လိုျဖစ္မယ္၊ ဘာေတြကိုေတြ႔ရမယ္ဆိုတာကို အတိအက် ေျပာျပေပးထားခဲ့ပါတယ္။ လမ္းညႊန္ျပသူဘက္က သူထမ္းရြက္ရမယ့္ ၀တၱရားကို မလစ္ဟင္းရေအာင္ အျပည့္အ၀ ေက်ပြန္ေအာင္ တာ၀န္ယူသြားခဲ့ပါျပီ။ ဘုန္းဘုန္းႏွင့္ တပည့္ေတာ္တို႔အပါအ၀င္ သံသရာခရီးသြားေတြသာ ၾကံဳေတာင့္ၾကံဳခဲ ဒီဘ၀ လမ္းညႊန္တဲ့သူႏွင့္ ဆိုက္ဆိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ဆံုရတဲ့အခိုက္ လမ္းျပသူစကားကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားမေထာင္ပဲ ေယာင္ေတာင္ေတာင္လုပ္ေနမိရင္ေတာ့ ျမစ္ထဲမွာ ေပၚျပီးျပန္ျမဳတ္တဲ့သူရဲ ႔အျဖစ္ကို ေရာက္ၾကရမွာ အေသအခ်ာပါဘဲ။

ဒါေၾကာင့္ အခုလို အခြင့္အခါေကာင္း မီွတုန္းေလးမွာ တပည့္ေတာ္တို႔တေတြလည္း အစြမ္းကုန္ ၾကိဳးစားရုန္းျပီး အဆင့္ျမင့္ 3D လူသားေတြျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားၾကပါစို႔လို႔ ခရီးသြားေဖာ္အခ်င္းခ်င္း သတိတရ တိုက္တြန္းရင္း....ဘုန္းဘုန္း ယခုက်ေရာက္တဲ့ေမြးေန႔မွသည္ စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္ခ်မ္းသာစြာျဖင့္ ရည္မွန္းရာ ေလာကုတၱရာပန္းတိုင္ဆီကို လြယ္ကူ၊ လ်င္ျမန္၊ သက္သာစြာႏွင့္  ေရာက္ရွိေပါက္ေျမာက္ႏိုင္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သအပ္ပါတယ္ဘုရား။

ရိုေသစြာျဖင့္
၀ိမုတၱိသုခ
ေအာက္တိုဘာလ ၂၇၊ ၂၀၁၂။

No comments:

Post a Comment