Saturday, July 14, 2012

လက္ေတြ႔ဘ၀ကို ပ႒ာန္းနည္းၿဖင္႔ ေလ႔လာသံုးသပ္ၿခင္း (၃)



အသခၤတ က်ေတာ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ပဲ။ အေၾကာင္းတရားေတြက စုၿပီးေတာ႔ လုပ္ထားတဲ႔ဟာ မဟုတ္ဘူးတဲ႔။ အဲဒီ အသခၤတ က်ေတာ႔ ဘာအေၾကာင္းကမွ လုပ္ထားတာမဟုတ္တဲ႔အရာ နိဗၺာန္ဆိုတာရိွတယ္။ က်န္တဲ႔ေနရာေတြ မွန္သမွ် အေၾကာင္းတရားေတြ စုၿပီးေတာ႔ ထုတ္လုပ္ထားတာေတြ ခ်ည္းပဲ။ အေၾကာင္းကင္းၿပီး ဘယ္အရာမွ မၿဖစ္ဘူး။ ေဟာ - နိဗၺာန္ဆိုတဲ႔ အၿငိမ္းဓါတ္က်ေတာ႔ လုပ္ထားတာမရိွဘူးတဲ႔။ ဘာလို႔တုန္းဆိုေတာ႔အေၾကာင္းတရားေတြ အားလံုးၿငိမ္းေနတယ္။ အေၾကာင္းတရားေတြ ၿငိမ္းေနလို႔ အက်ိဳးတရား ဆိုတာလည္း မရိွေတာ႔ဘူး။ အၿငိမ္းဓါတ္ သက္သက္ကိုေၿပာတာ။ အဲဒါက်ေတာ႔ အသၤခတဆိုတာ နိဗၺာန္။ ေနာက္တစ္ခု ပညတၱိ ဆိုတာကေတာ႔ သခၤတ၊ အသခၤတႏွစ္ခုကို အစဲြၿပဳၿပီးေတာ႔ လူေတြကေန အမည္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပးထားတာ။ Concept လူေတြရဲ ႔ အယူအဆ တစ္ရပ္၊ နာမည္အမ်ိဳးမ်ိဳးေပးထားတာ။ အတြင္းအႏွစ္မဟုတ္ဘူး။

အဲဒီေတာ႔ ပစၥယပိုင္းမွာ ၾကည္႔လိုက္မယ္ဆိုရင္ အေၾကာင္းဆိုတဲ႔ထဲမွာ သခၤတဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းရိွတယ္၊ အသခၤတဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းရိွတယ္။ ပညတၱိ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းရိွတယ္။ အေၾကာင္းသံုးမ်ိဳးတဲ႔ ပ႒ာန္းမွာ။ ေဟတုပစၥေယာ၊ အာရမၼဏပစၥေယာ၊ အဓိပတိပစၥေယာ ဆိုတဲ႔ ဒီပစၥယေတြအကုန္လံုး ေၿပာသြားတဲ႔အထဲမွာ ေဟာဒီ လိုရင္းအခ်ဳ႔ပ္ကေတာ႔ ဒီသံုးခုပဲ။ ဒီသံုးခုထဲကေနပဲ ေၿပာေနတာ။ ကဲ ပစၥယုပၸႏၷပို္င္း အေၾကာင္းေၾကာင္႔ ၿဖစ္လာတဲ႔ အက်ိဳးတရားပိုင္းကို ၾကည္႔မယ္ဆိုရင္ သခၤတ တစ္မ်ိဳးပဲ ရိွတယ္။သခၤတဆိုတာ အေၾကာင္း တရားေတြက စုၿပီးထုတ္လုပ္ထားတဲ႔ အက်ိဳးတရားဆိုတာ စိတ္ရယ္၊ ေစတသိက္ရယ္၊ ရုပ္ရယ္ ဒါကိုေၿပာတာေနာ္။ အဲဒီေတာ႔ ဘုန္းၾကီးတို႔တေတြမွာ ရိွေနတာဟာ စိတ္ရယ္၊ ေစတသိက္ရယ္၊ ရုပ္ရယ္ ဒါပဲရိွတာ။ အက်ဥ္းအားၿဖင္႔  ေၿပာမယ္ဆိုရင္ နာမ္နဲ႔ရုပ္ ဒီႏွစ္ခုရိွတယ္။ Body and Mind ဒီႏွစ္ခုပဲရိွတာ။ အဲဒီႏွစ္ခုသည္ အေၾကာင္းတရားဘက္မွာလည္း ပါတယ္။ အက်ိဳးတရားဘက္မွာလည္း ပါတယ္။ နိဗၺာန္က အေၾကာင္းတရားဘက္ သက္သက္မွာသာ ပါတယ္။ အက်ိဳးတရားဘက္မွာ မပါဘူးဆိုတာကို သတိထားဖို႔ေပါ႔ေနာ္။ ဒါက ပ႒ာန္းက်မ္းၾကီး တစ္ခုလံုးကို ၿခံဳငံုၿပီးေတာ႔ ၾကည္႔လိုက္မယ္ဆိုရင္ သဘာ၀အားၿဖင္႔ ဒီၿမင္ကြင္းကို ၿမင္ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီေတာ႔ အေၾကာင္းၿပဳတယ္ဆိုတာေတြဟာ စုေပါင္းလုပ္ေဆာင္ထားတဲ႔ အရာတစ္ခုက ထပ္မံၿပီးေတာ႔ အေၾကာင္းၿပဳတယ္။ အဲဒီလို လုပ္ေဆာင္ထားတဲ႔ အရာမဟုတ္တာကလည္းပဲ အေၾကာင္းၿပဳတယ္။ လူေတြယူဆ ထားတဲ႔ General Consensus လုိ႔ေခၚတဲ႔ Concept ကလည္းပဲ အေၾကာင္းၿပဳတယ္။ အက်ိဳးဆိုတာက်ေတာ႔ ခုနက အေၾကာင္းေတြက စုၿပီး ထုတ္လုပ္ထားတဲ႔ အရာတစ္မ်ိဳးသာ ၿဖစ္တယ္။ ပစၥည္း၊ ပစၥယုပၸန္ ဒီႏွစ္ခုကို အက်ဥ္းအားၿဖင္႔ ဒီလိုမွတ္ထားေပေတာ႔။


ကဲ...ပ႒ာန္း ၂၄ ပစၥည္းကို ခ်ံဳးၿပီးေတာ႔ ေၿပာမယ္ဆိုရင္ အတၳိနဲ႔နတၳိ ဒီႏွစ္ခုလာမယ္။ အတၳိ - အားလံုးသိၾက တဲ႔အတိုင္း ၂၄ ပစၥည္းထဲမွာ အတၳိပစၥေယာ၊ နတၳိပစၥေယာ လို႔လာလိမ္႔မယ္။ အတၳိဆိုတာ ရိွေနတဲ႔အခ်ိန္ပိုင္းမွာ အက်ိဳးတရားကို ထုတ္လုပ္တာ၊ အက်ိဳးတရားကို Maintain လုပ္တာ အတၳိ။ နတၳိဆိုတာ မရိွေတာ႔တဲ႔ေနာက္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ႔မွ အက်ိဳးတရားကို Maintain လုပ္တာ။ အဲဒီေတာ႔ အတၳိပိုင္းနဲ႔ နတၳိပိုင္းလို႔ ႏွစ္ခုခြဲ လိုက္မယ္။ ပ႒ာန္း၂၄ပစၥည္းမွာ။ ရိွေနတုန္း အက်ိဳးၿပဳတာက တစ္ပိုင္း၊ မရိွေတာ႔မွ အက်ိဳးၿပဳတာ တစ္ပိုင္း။အဲဒီေတာ႔ ရိွေနတုန္း အက်ိဳးၿပဳတယ္ဆိုတာကို စဥ္းစားၾကည္႔လိုက္မယ္ဆိုရင္ ရိွေနတုန္း ေက်းဇူးၿပဳတယ္ဆိုတဲ႔ဟာမွာ ပုေရဇာတ Born Earlier ၾကိဳတင္ၿပီးေတာ႔ ၿဖစ္ၿပီးရိွေနတုန္း ေက်းဇူးၿပဳတာက တစ္ခု။ သဟဇာတ Born Together အတူတူၿဖစ္လာၿပီး ေက်းဇူးၿပဳတာက တစ္ခု။ ပစၧာဇာတ Born Later ေနာက္မွေမြးလာၿပီး ေက်းဇူးၿပဳတာက တစ္ခု။ သံုးခုရိွတယ္အၾကမ္းဖ်င္းခြဲၿပရမယ္ဆိုရင္။ ရိွတုန္း ေက်းဇူးၿပဳတာေတြ အေၾကာင္းတရားေတြဟာ တခ်ိဳ ႔အေၾကာင္းတရားက အက်ိဳးတရားမေပၚခင္ ၾကိဳတင္ ေမြးဖြားထားတာ၊ ၾကိဳတင္ေပၚလာတယ္။ တခ်ိဳ ႔ တရားက သူေမြးေမြးခ်င္း အက်ိဳးတရားပါ တခါတည္းပါလာတယ္ သဟဇာတ။ တခ်ိဳ ႔က်ေတာ႔ မေမြးခင္က အက်ိဳးတရားကရိွႏွင္႔ေနတယ္။ ေနာက္မွ အေၾကာင္းတရားက ေပၚလာၿပီးေတာ႔ ေထာက္ပံ႔တယ္ ပစၧာဇာတ။ အပိုင္း၃ပိုင္းရိွတယ္ အတၳိမွာ။ အဲဒီေတာ႔ အတၳိရဲ ႔ သေဘာက ရိွေနခိုက္မွာ ေက်းဇူးၿပဳတယ္၊ မရိွေတာ႔ရင္ ေက်းဇူးမၿပဳဘူး။ ဥပမာမယ္ -  ေညာင္ေရအိုးထဲမွာ ထည္႔ထားတဲ႔ေရကေလးက ထုိေညာင္ေရအိုးထဲမွာ စိုက္ထားတဲ႔ ပန္းကေလး ညိွဳးမသြားေအာင္ သူရိွေနတဲ႔အခိုက္မွာ သူေက်းဇူးၿပဳတယ္။ အဲဒီေရမရိွေတာ႔ရင္ ေက်းဇူးမၿပဳႏိုင္ဘူး။ ရိွေနခိုက္မွာ ေက်းဇူးျပဳတာ။ အဲဒါမ်ိဳးကို အတၳိလို႔ေခၚတယ္။ အတၳိပစၥေယာဆိုတာ ရိွေနတဲ႔အခိုက္ေက်းဇူးၿပဳတာ။ မရိွေတာ႔ရင္ ေက်းဇူးမၿပဳဘူးဆိုတဲ႔ အဓိပၸာယ္ရတယ္။ အက်ိဳးတရားလည္း ရိွေနရမယ္၊ အေၾကာင္းတရားလည္း ရိွေနရမယ္၊ ရိွေနတဲ႔အခိုက္ကေလးမွာ ေက်းဇူးၿပဳတယ္။

သဟဇာတဆိုတာက်ေတာ႔ အက်ိဳးတရားနဲ႔ အေၾကာင္းတရား ၿပိဳင္တူေပၚလာၿပီးေတာ႔ အၿပန္အလွန္ ေက်းဇူးၿပဳတယ္။ ဒါေရာ ၿဖစ္ႏိုင္သလားဆိုေတာ႔ ၿဖစ္ႏိုင္တယ္။ Born Together ေတြက ေနမင္းၾကီးထြက္လာရင္ တခါတည္း အေမွာင္လည္းေပ်ာက္သြားတယ္၊ အလင္းလည္း ေရာက္လာတယ္။ တၿပိဳက္နက္ပဲေလ။ အေမွာင္ေပ်ာက္တာရယ္၊ အလင္းေရာက္တာရယ္ တၿပိဳက္နက္ပဲ။ Simultaneously တၿပိဳင္နက္ ၿဖစ္လာတယ္။ အလင္းက အရင္ေပၚလာၿပီး အေမွာင္ကေနာက္မွ ေပ်ာက္တာ မဟုတ္ဘူး။ အေမွာင္ေပၚတာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ အလင္းလည္း ေပ်ာက္သြားတယ္။ Born Together ။ ေနမင္းၾကီးထြက္လိုက္တာနဲ႔ အလင္းက တခါတည္း ပါလာတယ္။ Born Together  - သဟဇာတ။ အဲဒီလုိ အေၾကာင္းတရားေရာ၊ အက်ိဳးတရားေရာ နွစ္ခုစလံုးဟာ တၿပိဳက္နက္ေပၚလာၿပီးတဲ႔အခါ အၿပန္အလွန္ ေထာက္ပံ႔ေနတာကို သဟဇာတပစၥည္းလို႔ ေခၚတယ္။

ပစၧာဇာတပစၥည္း က်ေတာ႔ အဓိပၸာယ္တစ္မ်ိဳး။ အက်ိဳးတရားေတြက သူ႔ဘာသူ ဆိုင္ရာ အေၾကာင္းေၾကာင္႔ ၿဖစ္ႏွင္႔ေနတယ္။ အဲဒီ ၿဖစ္နွင္႔ေနတဲ႔ အက်ိဳးတရားကို ေနာက္မွၿဖစ္ေပၚလာၿပီးေတာ႔ ေထာက္ပံ႔တယ္။ သူ႔က်ေတာ႔ ၿဖစ္ေစတာ မဟုတ္ဘူး၊ ေထာက္ပံ႔တာ။ Sustain လုပ္တာ။ ေနာက္မွ ေပၚလာၿပီးေတာ႔ ေထာက္ပံ႔ တာ။ ဒါေတြက ၿဖစ္တာေပါ႔။ ေနာက္မွေရာက္လာၿပီးေတာ႔ ေထာက္ပံ႔ႏိုင္တာေတြလည္း အမ်ားၾကီးရိွတာေပါ႔။ အရင္ေမြးထားတဲ႔ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္ကို ေနာက္မွေမြးလာတဲ႔ ပုဂၢိဳလ္က အေထာက္အပ႔႔ံေပးတာတို႔။ စာေပထဲမွာေတာ့ ဘာႏွင့္ဥပမာေပးထားတုန္းဆိုေတာ့ ဠင္းတငယ္ေလးေတြရဲ ႔ ခႏၶာကိုယ္ကိုတဲ့… အစာစားလိုတဲ့ အာသာကေနျပီးေတာ့ သူတို႔ရဲ ႔ ခႏၶာကိုယ္ကို ေထာက္ပံ့ေပးထားတယ္လို႔ အ႒ကထာက ဒီဥပမာေပးထားတယ္။

အဲဒီဥပမာကို အဓိပၸါယ္ေဖာ္တဲ့အခါမွာ ဘယ္လိုအဓိပၸါယ္ေဖာ္ၾကတုန္းဆိုရင္ ဠင္းတေလးေတြဟာတဲ့… မိဘေတြကေနျပီးေတာ့ အစာမေကၽြးဘူး။ စားရႏိုး၊ စားရႏိုးႏွင့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပဲရွိတယ္။ မိဘျဖစ္တဲ့ ဠင္းတ အေမ၊ အေဖတို႔ကေန အစာကိုယူျပီးေတာ့ မေကၽြးသည့္အတြက္ေၾကာင့္  သူတို႔ဟာ စားရႏိုးဆိုတဲ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးႏွင့္ပဲ အသက္ရွင္၊ ကိုယ္တိုင္ အေတာင္အလက္စံုတဲ့အခါမွာ ရွာျပီးစားတယ္လို႔ ဒီလိုအဓိပၸါယ္ေဖာ္တယ္။ အမွန္ေတာ့ အဲဒီအဓိပၸါယ္မဟုတ္ေလာက္ဘူးေနာ္။

ဘာျဖစ္လို႔တုန္းဆိုေတာ့ ဠင္းတက အစာမေကၽြးဘူးဆိုတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ လူေတြက ဠင္းတၾကီးေတြ အစာခ်ီသြားတာကို မေတြ႔လို႔ ဠင္းတငယ္ေလးေတြကို အစာမေကၽြးဘူးဆိုတဲ့ အယူအဆတစ္ရပ္ေပၚလာတာ။ အမွန္ကေတာ့ ဠင္းတၾကီးေတြဆိုတာ ဠင္းတေတြက အခုေခတ္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ရွားသြားလို႔ မျမင္ဖူးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြလည္း ရွိေကာင္းရွိမယ္။ ပုပ္စပ္ေနတဲ့အသားမွ သူတို႔က စားေလ့ရွိတာကို။ ေခြးေသေကာင္ႏွင့္ဠင္းတဆိုျပီးေတာ့ ေျပာၾကတာ။ အဲဒီေတာ့ ဠင္းတေတြက ပုပ္ေနတဲ့အသားေတြကို စားျပီး သူတို႔စားတဲ့အခါမွာ သူတို႔လည္ပင္းၾကီးေတြက အရွည္ၾကီးေတြ။ အဲဒီလည္းပင္းထဲမွာ သူတို႔က သိမ္းတဲ့အိတ္ကေလးပါတယ္။ ဠင္းတရဲ ႔ လည္ပင္းထဲမွာ သိမ္းထားတဲ့အိတ္ရွိတယ္။ သူတို႔စားတာလည္း စားတယ္။ အပိုကို သူတို႔ အဲဒီလည္ေခ်ာင္းထဲမွာ ထည့္သြားတယ္။

အသိုက္ျပန္ေရာက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ပါးစပ္ကေလးဟေပးေတာ့ ဟိုေကာင္ကေလးေတြက လည္ေခ်ာင္းထဲက အစာေတြကို အဲဒီမွာႏိႈက္စားၾကတာ။ လူေတြအေနႏွင့္ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ဠင္းတၾကီးေတြ အစာခ်ီသြားတာမရွိဘူး။ သူတို႔ပဲ စားသြားၾကတယ္လို႔ ဒီလိုထင္ၾကတာကို။ ထင္ေတာ့ ဠင္းတေတြက အစာမေကၽြးဘူးလို႔ ဒီလိုထင္တာ။ မဟုတ္ဘူး။ ေကၽြးတယ္။ လည္ပင္းထဲကေန ပါးစပ္ဟေပးတဲ့အခါမွာ လင္းတေလးေတြက ႏိႈက္စားၾကရတာ။ ဘယ္မိခင္ျဖစ္ျဖစ္ အစာေတာ့ ေကၽြးတာခ်ည္းပဲ။ အစာအငတ္ထားထားရင္ ေသသြားမွာေပါ့ေနာ္။  ေအး…အဲဒီလိုဆိုေတာ့ အ႒ကထာလာတဲ့အဓိပၸါယ္ဟာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ မစားရေသးတဲ့အခ်ိန္မွာ လင္းတငယ္ေလးေတြရဲ ႔ခႏၶာကို္ယ္ဆိုတာက ဥကေပါက္လာလို႔ ထိုဠင္းတရဲ ႔ ခႏၶာကိုယ္ေလးေတြက အရင္ေမြးဖြားထားတယ္။ ေမြးဖြားထားေပမယ္႔လို႔ အစာစားလိုတဲ႔ အာသာဆႏၵေပၚလာတဲ႔အခါ အဲဒီအာသာဆႏၵကေနၿပီးေတာ႔ သူတို႔ရဲ ႔ခႏၶာကိုယ္ကို ထိန္းထားတယ္ဆိုတဲ႔ အဓိပၸာယ္ေလးကို ေၿပာတာ၊ အခ်ိန္ပိုင္းေလး။

လူေတြဟာ ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္နဲ႔အသက္ရွည္ ဆိုတာလိုေပါ႔။ ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္ကေလးနဲ႔ အသက္ရွည္ေနတယ္ဆိုတဲ႔ အဓိပၸာယ္။ စိတ္စြမ္းအားလုိ႔ေၿပာတာ။ စိတ္စြမ္းအားကလည္း အလြန္ၾကီးတယ္။ တခါတုန္းက ဒကာၾကီးတစ္ေယာက္ ေသလုေမ်ာပါးၿဖစ္ေနၿပီ၊ ေသခါနီးေနၿပီ ဆိုပါစို႔။ သို႔ေသာ္ အသက္က မထြက္ေသးဘူး၊ ဘာလို႔ အသက္မထြက္ေသးတာတုန္းဆိုေတာ႔ အေ၀းမွာေနတဲ႔ သူ႔သားၾကီး မလာေသးလို႔ အသက္မထြက္ေသးတာ။ သူ႔သားက ကေန႔ေရာက္မယ္၊ မနက္ၿဖန္ေရာက္မယ္နဲ႔ အဲဒါေမ်ွာ္ေနတာ။ အသက္က မထြက္ဘူး အဲဒါ။ ဒါလည္းပစၧာဇာတပစၥည္းပဲ။ ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္ကေနၿပီးေတာ႔ ဆြဲထားတာ။ သားလည္းေရာက္ေရာ၊ ေရာက္ပါၿပီဆို စကားစၿမည္ေၿပာၿပိီးတာနဲ႔ ေသသြားေရာ အဲဒါ။ ဒါပစၦာဇာတ။ ေနာက္မွၿဖစ္လာၿပီးေတာ႔ ေထာက္ပံ႔တယ္ဆိုတဲ႔ သေဘာကိုေၿပာတာ။ အဲဒါ အတၳိပစၥည္း

အဲဒီေတာ႔ အတၳိပစၥည္းနဲ႔ ပက္သက္ၿပီးေတာ႔ ပစၥည္းခြဲေတြလည္းရိွတယ္။ အဲဒီေတာ႔ ရိွေနတုန္းမွာ အက်ိဳးနဲ႔အေၾကာင္းတရား ပစၥည္းနဲ႔ပစၥယုပၸန္ရိွေနခိုက္မွာ ေက်းဇူးၿပဳတာ၊ အဲဒီလို ေက်းဇူးၿပဳတဲ႔အခါမွာ Born Earlier ၾကိဳတင္ၿဖစ္ႏွင္႔ၿပီးေတာ႔ ေက်းဇူးၿပဳတဲ႔ ပစၥည္းေတြရိွတယ္၊ Born Together တၿပိဳင္တည္းၿဖစ္ၿပီး ေက်းဇူးၿပဳတာေတြရိွတယ္၊ Born Later ေနာက္မွ ေမြးၿပီး ေက်းဇူးၿပဳတာေတြရိွတယ္လို႔ အပိုင္း၃ပိုင္း။ အဲဒီလို ရိွေနခိုက္ ေက်းဇူးၿပဳတာေတြကိုလည္း အတၳိထဲမွာ ဒီလိုမ်ိဳး ၃မ်ိဳးခြဲႏိုင္တယ္။

ေနာက္တစ္ခု နတၳိ။ မရိွေတာ႔မွ ေက်းဇူးၿပဳတာ။ မရိွေတာ႔မွ ေက်းဇူးၿပဳတယ္ဆိုတာ ဒါလည္းပဲ ေတာ္ေတာ္ ထူးဆန္းတဲ႔ Condition တစ္ခုပဲ။ မရိွတာသည္ပင္လ်ွင္ ေနာက္ထပ္ေပၚဖို႔အတြက္ Chance ပဲ။ မရိွတာဟာ ေနာက္ဟာကို ေက်းဇူးၿပဳတယ္။ အနႏၲရပစၥေယာ၊ သမနႏၲရပစၥေယာ၊ ဥပနိႆယ ပစၥေယာ၊ အာေသ၀န ပစၥေယာ၊ ကမၼပစၥေယာ၊ နတၳိပစၥေယာ၊ ၀ိဂတပစၥေယာ။ အဲဒီငါးမ်ိဳးက မရိွေတာ႔တဲ႔ေနာက္မွာ ေက်းဇူးၿပဳတာေတြ သူက။ ရိွေနတုန္းမွာ ေက်းဇူးမၿပဳဘူး။ သူတို႔ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ေပးသြားၿခင္းသည္ပင္လွ်င္ အေၾကာင္းတရားပဲ၊ ကြယ္ေပးၿခင္းသည္ပင္လ်ွင္ အေၾကာင္းတရားပဲ။ ဆိုပါစို႔။ ေနၾကီး ၀င္လိုက္တာနဲ႔ တၿပိဳက္နက္ အေမွာင္ေရာက္ မလာဘူးလား။ အဲဒီေတာ႔ ေနသည္ ကြယ္ေပးၿခင္းဟာ အေမွာင္အတြက္ Chance ေပးလိုက္တာ။ ေနၾကီးကသာ ဆက္ရိွေနမယ္ဆို အလင္းၾကီးကဆက္ရိွေနအံုးမွာပဲေလ။ အဲဒီေတာ႔ ေန၀င္လုိက္တာနဲ႔ တၿပိဳင္နက္ အေမွာင္ ေရာက္လာတယ္။ ေန၀င္၀င္ခ်င္းေမွာင္သြားတယ္ဆိုရင္ ေဟာ အေမွာင္ၿဖစ္ဖို႔ရန္အတြက္ Chance တစ္ခုေပး လိုက္တာပဲ။ အဲဒိီပစၥည္းမ်ိဳးကို ဒါ နတိၳပစၥည္းလို႔ မရိွေတာ႔တဲ႔ ေနာက္မွာ ေက်းဇူးၿပဳတာ။ မရိွၿခင္းၿဖင္႔ ေက်းဇူးၿပဳတာ။ ရိွေနတုန္းမွာ ေက်းဇူးမၿပဳဘူး။ မရိွေတာ႔မွ ေက်းဇူးၿပဳတယ္။ ဒီအုပ္စုက ၇ ခုရိွတယ္။


(ဆက္ရန္) 




Typed By: M.N.Pyone

No comments:

Post a Comment