Thursday, July 12, 2012

လက္ေတြ႔ဘ၀ကို ပ႒ာန္းနည္းၿဖင္႔ ေလ႔လာသံုးသပ္ၿခင္း (၂)



ေလာဘၿဖစ္ေနရင္လည္း ေလာဘနဲ႔ အေတြးေတြ၊ ေလာဘနဲ႔ အေၿပာေတြ၊ ေလာဘနဲ ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ၊ ေမာဟၿဖစ္ေနရင္လည္း ကို႔ယို႔ကားယားေတြ ၿဖစ္ေနတယ္၊ ေမာဟနဲ႔ပက္သက္တဲ႔ အေတြးေတြ ေတြးတယ္၊ ဘယ္အရာမွ မဆံုးၿဖတ္ႏိုင္ဘူး။ ေတြေ၀ေနတယ္၊ ေၿပာရင္လည္း ကေမာက္ကမေတြ ၿဖစ္တယ္။ လုပ္ရင္လည္း ကိုးလို႔ကန္႔လန္႔ေတြ ၿဖစ္ကုန္တယ္ ေမာဟက။

ေကာင္းတဲ႔ဘက္က်ေတာ႔ အေလာဘဆိုတဲ႔ သဘာ၀ ဟိတ္တရားေလးတစ္ခု ေပၚလာရင္ လွဴခ်င္စိတ္ေတြ တန္းခ်င္စိတ္ေတြ ေပၚလာတယ္။ Generosity ဆိုတာေလးေပၚလာတာနဲ႔ လွဴရအံုးမယ္လို႔လည္း ေၿပာတယ္။ လွဴဖို႔လည္း ၾကိဳးစားလာတယ္။ မတူဘူး သဘာ၀ေလးေတြက။ အေဒါသဆိုတဲ႔ ေမတၱာသဘာ၀ တရားေလး ေပၚလာၿပန္ၿပီဆိုရင္လည္း ဘယ္သူ႔ကို ကူညိီရမတုန္း စိတ္ထဲမွာ။ ေၿပာရင္လည္း ၾကင္ၾကင္နာနာ ေၿပာတယ္။ ကူညီဖို႔စကားေတြေၿပာလာတယ္၊ လုပ္ေဆာင္တယ္၊ အားေပးတယ္။ ေဟာ… အေဒါသရဲ ႔သေဘာ။ အေမာဟဆိုတာနဲ႔ အသိဉာဏ္ေပၚလာတဲ႔ အခါက်ေတာ႔ ေတြးလိုက္တာလည္း ေကာင္းတာေလးေတြ ခ်ည္းပဲေတြးတယ္။ မွန္မွန္ကန္ကန္ ေတြးတတ္တယ္။ မွန္မွန္ကန္ကန္ စဥ္းစားတတ္တယ္။ လုပ္သင္႔တယ္ မလုပ္သင္႔ဘူးဆိုတာလည္း ဆံုးဆံုးၿဖတ္ၿဖတ္ရိွတယ္။ ေတြေ၀ၿပီးေတာ႔ မေနဘူး။ ေၿပာတဲ႔စကားေတြကလည္း အက်ိဳးအေၾကာင္းဆီေလ်ာ္တယ္။ လုပ္တာကိုင္တာလည္း အဆင္တေၿပရိွတယ္။ အဲဒါဟာ ေဟတုပစၥည္းပဲ။

ပ႒ာန္းတရားေတာ္ေတြဟာ အားလံုး ဒါလက္ေတြ႔ဘ၀နဲ႔ ယွဥ္စပ္ၿပီးေတာ႔ ၾကည္႔မယ္ဆိုရင္ တိုယ့္ရဲ ႔ဘ၀မွာ ပ႒ာန္းတရားေတာ္ ၿမတ္စြာဘုရားရွင္းၿပတဲ႔အတိုင္း အေၾကာင္းတရား၊ အက်ိဳးတရားေတြ ေပါင္းစပ္ယွဥ္တြဲၿပီးေတာ႔ ၿဖစ္ေပၚေနေစတာပါလား။ တို႔ဟာ အေၾကာင္းတရားေတြနဲ႔ေပါင္းၿပီးေတာ႔ အေၾကာင္းတရားေတြရဲ ႔ ဖန္တီးမွဳကို ခံေနရတာပါလားလို႔ ပ႒ာန္းတရားမွာ သေဘာေပါက္ရမယ္။ အဲဒီလို သေဘာေပါက္သြားေတာ႔ ဘာအက်ိဳးရိွတုန္းဆိုရင္ မေကာင္းတဲ႔အေၾကာင္းေတြ လက္မခံနဲ႔ေပါ႔ဗ်ာ။ မေကာင္းတဲ႔အေၾကာင္းေတြ လက္ခံေနရင္ မေကာင္းတဲ႔ အက်ိဳးတရားေတြ လာမွာေပါ႔။ အဲဒီေတာ႔ လူတိုင္း၊ လူတိုင္းဟာ ေကာင္းက်ိဳး ခ်မ္းသာခ်ည္းပဲ  လိုခ်င္ၾကတာ ဒါသဘာ၀ပဲ။ မခ်မ္းသာခ်င္ဘူးလား၊ ခ်မ္းသာခ်င္တယ္။  ဆင္းရဲဒုကၡ မေရာက္ခ်င္ဘူး ဘယ္သူမွ။ သုခ၊ ကာမ ခ်မ္းသာကို လိုလားတယ္။ ဒုကၡ၊ ပဋိကူလာ ဆင္းရဲမွဳကို ရြံရွာ စက္ဆုပ္ၾကတယ္။ အဲဒီလိုအေနအထား ရိွလာတဲ႔အခါမွာ ခ်မ္းသာခ်င္တိုင္း ခ်မ္းသာတာ မဟုတ္ဘူး။ ခ်မ္းသာၿခင္းရဲ ႔ အေၾကာင္းၿဖစ္တဲ႔ အေၾကာင္းတရားကို လုပ္ေဆာင္မွ ခ်မ္းသာတာ။ မ်ိဳးေစ႔ေလးက အပင္ေပါက္ေစခ်င္ရင္ ေဟ႔ ေပါက္လို႔အမိန္႔ေပးလို႔ မရဘူး။ သူ႔ဆိုင္ရာ အေၾကာင္းနဲ႔ ေပါင္းဖက္ေပးရတယ္။ ဘာလုပ္ရတုန္းဆိုရင္ ေၿမၾကီးထဲခ်ၿပီး ေရေလးေလာင္းၿပီးေတာ႔ ေၿမနဲ႔ေရနဲ႔ ဆံုစည္းေပးရတယ္။ ကိုယ္ကေပါက္ခိုင္း လို႔မရဘူး။ အဲဒီေတာ႔ ဘာလုပ္တာတုန္းဆိုရင္ Condition ေလးေတြနဲ႔ ဆံုေပးတာပဲ။ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တာအဲဒါပဲ။ Condition ကို ဆံုေပးရတယ္။ ေၿမနဲ႔ေရနဲ႔ေပါင္းေပးရင္ အဲဒီမ်ိဳးေစ႔ေလးက အပင္ေပါက္လာမွာ ေသခ်ာတယ္။  အပင္ေတာ႔ ေပါက္ေစခ်င္တယ္။ အဲဒီမ်ိဳးေစ႔ေလးကို ပုလင္းထဲထည္႔ၿပီးေတာ႔ သိမ္းထားမယ္ဆိုရင္ ေပါက္မလား။ မေပါက္ဘူးေနာ္။ ေၿမနဲ႔ေရနဲ႔ ေ၀းေ၀းထားရင္ မေပါက္ဘူး။ ဘာလုိ႔တုန္းဆိုရင္ Condition မွမရိွတာ။

အဲဒီေတာ႔ အပင္ဆိုတဲ႔ အက်ိဳးကို ရခ်င္ရင္ အဲဒီအပင္ကို ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ႔ အေၾကာင္းတရားနဲ႔ ဆံုစည္းေပး ရတယ္။ လူကလုပ္ႏိုင္တာ ဒါဘဲ။ သူ႔ဆိုင္ရာအေၾကာင္းကို လုပ္ေပးရတယ္။ ေဟာ လုပ္ေပးတဲ႔အခါမွာ သစ္ပင္ေလးက ေပါက္လာတယ္။ ေပါက္လာရင္လည္း ထိုသစ္ပင္ေလး ရွင္သန္ဖို႔အတြက္ ဆန္႔က်င္ဘက္ အေၾကာင္းတရားေတြ ဖယ္ရွားပစ္ရမယ္။ အက်ိဳးၿပဳတဲ႔ အေၾကာင္းတရားေတြ ေပါင္းစပ္ေပးရမယ္။ ေၿမၾသဇာထည္႔ ေပးသင္႔တဲ႔အခါ ထည္႔ေပးရမယ္။ Fertilizer လုပ္ေပးရတယ္။ ေရေလာင္းေပးရတယ္။ ေဟာ အေၾကာင္းေတြ လုပ္ေပးတာ။ ပိုးေတြဘာေတြ ဖယ္ရွားေပးတယ္၊ ေနေရာင္ၿခည္ရတဲ႔ ေနရာထားေပးတယ္။ ေဟာ အေၾကာင္းတရားေတြကို ကိုယ္ကလုပ္ေပးေနတာ။ အေၾကာင္းတရားေတြ လုပ္ေပးရင္ ပန္းပင္ေလးဆိုရင္ အဲဒီပန္းပင္ေလးက အပြင္႔ေတြပြင္႔လို႔ လွလွပပၿဖစ္လာတယ္။

ထို႔အတူဘဲ ကိုယ္႔ရဲ ႔ဘ၀မွာ ပ႒ာန္းကို သေဘာေပါက္သြားရင္ ကို္ယ္႔ရဲ ႔ဘ၀မွာ ေကာင္းတဲ႔ခ်မ္းသာ သုခကို ဖန္တီးေပးႏိုင္တဲ႔ အေၾကာင္းတရားေတြကို ေရြးခ်ယ္ရမယ္။ ဆိုးက်ိဳးကို ဖန္းတီးေပးေနတဲ႔ အေၾကာင္းတရား ေတြကို ဖယ္ရွားရမယ္။ အေၾကာင္းတရားသည္ အၿမဲတမ္း ႏွစ္ခုရိွတယ္။ ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာကို ၿဖစ္ပြား ေစတတ္တဲ႔ အေၾကာင္းတရားကတစ္မ်ိဳး၊ မေကာင္းက်ိဳး၊ ဆင္းရဲဒုကၡေတြကို ၿဖစ္ပြားေစတတ္တဲ႔ အေၾကာင္းတရားက တစ္မ်ိဳး၊ အဲဒီႏွစ္မ်ိဳးထဲမွာ ကိုယ္လုပ္ေပးႏိုင္တာ ဘာလဲဆိုရင္ ေကာင္းတဲ႔အေၾကာင္းတရားေတြကို ရွာၾကံၿပီးေတာ႔ ၿဖည္႔တင္းေပးဖို႔ပဲ။ အဲဒီလိုၿဖည္႔တင္းေပးရင္ ထိုေကာင္းတဲ႔အေၾကာင္းတရား၊ ေကာင္းတဲ႔ Condition ေတြက ေကာင္းတဲ႔အက်ိဳးေတြကို သူ႔ဖာသာသူ ထုတ္လုပ္သြားမွာပါ။ ကိုယ္လုပ္ႏိုင္တာ ဒါပါပဲ။ ေအး ပ႒ာန္းဆိုတာ အေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳး Conditional Relation အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆက္သြယ္ေနတာကို ေၿပာတာ။

ကဲ ပ႒ာန္းတရားမွာ ဗုဒၶၿမတ္စြာက အဓိကေဟာတဲ႔ အားလံုးသိၾကတဲ႔၂၄ပစၥည္းမွာ ပ႒ာန္းတရားေတာ္မွာ အဓိကအေၾကာင္းတရားနဲ႔ အက်ိဳးတရား။ အေၾကာင္းတရားကို ပစၥယလို႔ေခၚတယ္။ ပစၥယ - ပစၥယုပၸႏၷၷ ။ Perceptive of Pattana, Conditional Relation ကိုၾကည္႔မယ္။


အဲဒီမွာ ပ႒ာန္းတရားရဲ ႔ Main Point က ဘာတုန္းဆိုရင္ တဖက္က ပစၥယ၊ တဖက္က ပစၥယုပၸႏၷၷ။ ပစၥယရဲ ႔အဓိပၸာယ္က ဘာတုန္းဆိုရင္ ၿဖစ္ေစၿခင္းနဲ႔ တည္ေစၿခင္း။ Cause to Arise and Cause to Maintain။ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တယ္။ ၿဖစ္ၿပီးရင္လည္း တည္တ႔ံေစ တယ္အဲဒါ။ “ၿဖစ္ေစ၊ တည္ေစ ဤႏွစ္ေထြ ေခၚေလ ေက်းဇူးၿပဳ။” မၿဖစ္ေသးရင္ ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ႔ အေၾကာင္းတရား၊ ၿဖစ္လာၿပီးရင္လည္း တည္တ႔႔႔ံေစတဲ႔ အေၾကာင္းတရား အဲဒါကို ပစၥယ။ ေဟတုပစၥေယန ပစၥေယာ။ ပစၥေယာ ပစၥေယာနဲ႔ ရြတ္ေနတာဟာ အဲဒါ.. အေၾကာင္း။ ေက်းဇူးၿပဳတယ္ဆိုတာ လူေတြလည္း တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ေၿပာၾကတယ္၊ ဟာ သူက ေက်းဇူးၿပဳလိုက္တာ ဘယ္သူက ေက်းဇူးၿပဳတယ္နဲ႔ ဒီစကားကိုသံုးတယ္။ ပစၥယဆိုတဲ႔ စကားလံုးကို။ အဲဒိီေတာ႔ ေက်းဇူးၿပဳတယ္ဆိုတာ ဘာတုန္းဆိုရင္ မၿဖစ္ေသးတာကို ၿဖစ္ေအာင္လုပ္တယ္၊ ၿဖစ္လာၿပီးရင္ တည္တ႔႔ံေစတယ္။ အဲဒါကို ပစၥယ။ ပစၥယုပၸႏၷၷ လို႔ဆိုတာ ပစၥယ ဥပၸႏၷၷ။ ပစၥယဆိုတာ အေၾကာင္းတရားေၾကာင္႔ ဥပၸႏၷၷၷ ၿဖစ္ေပၚလာတာ။ အေၾကာင္းတရားေၾကာင္႔ ၿဖစ္ေပၚလာတဲ႔ အက်ိဳးတရား။ ေၿပာမယ္ဆိုရင္ Cause and Effect ပဲ။ ပစၥယဆိုတာ Cause၊ ပစၥယုပၸႏၷၷဆိုတာ Effect။ အေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳး။ အဲဒီအေၾကာင္းနဲ႔အက်ိဳး ႏွစ္ခုသည္ Mutual Relation။ အဲဒီႏွစ္ခုသည္ ဆက္စပ္ၿပီးေတာ႔ ေနတယ္။

ပ႒ာန္းတရားၾကီးကို ၿခံဳငံုၾကည္႔မယ္ဆိုရင္ ပစၥယပိုင္းမွာ ဘာေတြ ပါလဲဆိုတာကို ၾကည္႔မယ္။ ၿမတ္စြာဘုရားက ပ႒ာန္းေဟာတာ လူသားေတြတင္ မဟုတ္ဘူး။  သက္ရိွသတၱ၀ါေတြနဲ႔ သက္မဲ႔ေတြအားလံုး Universal Dhamma, Universal Truth , Universal Law of Nature အဲဒါကို ေဟာတာၿဖစ္ေတာ႔ အားလံုးကို Cover ၿဖစ္ေအာင္ေဟာထားတာ။ အဲဒီေတာ႔ ပစၥယဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းပိုင္းမွာ ၃မ်ိဳးရိွတယ္ဆိုတာမွတ္။ နံပါတ္ (၁) က သခၤတ - Sankhata၊ နံပါတ္(၂)က  Asankhata၊ နံပါတ္(၃)က Pannatti။ အဲဒီ ေ၀ါဟာရေလးေတြက ပါဠိေ၀ါဟာရေလးေတြ။ ဒါေပမယ္႔ ၿမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ ႔ အသိဉာဏ္ထဲမွာ ဒီေ၀ါဟာရေလးေတြရိွတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ သခၤတတရား၊ သခၤတ၊ အသခၤတ၊ ပညတၱိ။ သခၤတဆိုတာ ဘာတုန္း။ သံ ဆိုတာ အေၾကာင္းတရားေတြ စုေပါင္းၿပီး ခတ Created အေၾကာင္းတရားေတြက ေပါင္းၿပီးေတာ႔ ဖန္တီးထားတဲ႔အရာလို႔ ဒီလိုေၿပာတာ။

ကဲခုနက သစ္ပင္ေလး မ်ိဳးေစ႔ေလးကို စိုက္လိုက္တဲ႔အခါ အပင္ေလး ေပါက္လာတယ္။ အဲဒီေပါက္လာတဲ႔ အပင္ေလးဟာ အေၾကာင္း ဘယ္ႏွစ္ခုကေနၿပီး ဖန္တီးထားတုန္း။ အၾကမ္းအားၿဖင္႔ ၾကည္႔မယ္ဆိုရင္မ်ိဳးေစ႔ေလးပါတယ္၊ ေၿမပါတယ္၊ ေရပါတယ္။ လူရဲ ႔လံု႔လ ၀ီရိယ အသာထားလုိက္အံုးေနာ္။ အနည္းဆံုး ၾကည္႔မယ္ဆို သံုးခု မရိွဘူးလား။ အဲဒီေတာ႔ ေၿမပါရမယ္၊ ေရပါရမယ္၊ မ်ိဳးေစ႔ပါရမယ္။ ေၿမၾကီးခ်ည္းဆိုလဲ မေပါက္ဘူး။ ေရခ်ည္းဆိုလဲ မေပါက္ဘူး မ်ိဳးေစ႔မပါပဲ။ မ်ိဳးေစ႔ခ်ည္းဆိုလဲ မေပါက္ဘူး။ ေၿမရယ္ ေရရယ္ မ်ိဳးေစ႔ရယ္ ေဟာဒီ သံုးခုေပါင္းလုိက္တဲ႔အခါမွာ အေညွာင္႔ေလးထြက္လာတာ၊ အပင္ေလး ေပါက္လာတာ။ အဲဒီေတာ႔ ၾကည္႔ေလ ေၿမဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းတရား၊ ေရဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းတရား၊ မ်ိဳးေစ႔ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းတရား အဲဒီ အေၾကာင္းတရား သံုးခုသည္ ေပါင္းစုၿပိီးေတာ႔ Harmonious Reward ။ ေပါင္းၿပီးေတာ႔ သူတို႔လုပ္လိုက္တာ၊ သူတို႔ထုတ္လိုက္တာ ဘာထုတ္လိုက္လဲဆိုရင္ အပင္ေလးထုတ္လိုက္တာ။ အဲဒီ အေၾကာင္းတရားေလးေတြကို ပစၥယလို႔ေခၚတယ္။ အဲဒါကို သခၤတလို႔ေခၚတယ္။ သခၤတဆိုတာ အခုေၿပာတဲ႔ အေၾကာင္းတရားေတြက ေပါင္းၿပီးေတာ႔ ထုတ္လုပ္ထားတာ။ အဲဒီတရားမ်ိဳးေတြကို သခၤတ။

ကဲဘုန္းၾကီးတို႔တေတြကိုလည္းပဲ ခႏၶာကိုယ္ထဲကို ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္။ မ်က္စိေလး ႏွစ္လံုးဖြင္႔ၿပီးေတာ႔ အိမ္ေပၚကေန ၿပတင္းေပါက္ဖြင္႔ ဟုိဘက္ ဒီဘက္ ၾကည္႔လိုက္တဲ႔အခါ ၿမင္စရာအာရံုေတြ မၿမင္ဘူးလား။ ကဲ အဲဒိီလုိ ၿမင္တဲ႔အထဲမွာ အေၾကာင္းတရား အၾကမ္းဖ်င္းအားၿဖင္႔ စဥ္းစားၾကည္႔မယ္ဆိုရင္ မ်က္စိပါလို႔ ၿမင္တာ မဟုတ္လား။ အၿပင္ဘက္က ၿမင္စရာအာရံုေတြရိွလို႔ ၿမင္တာမဟုတ္လား။ ေၾသာ္ မ်က္စိက အေၾကာင္းတစ္ခု၊ ၿမင္စရာ အာရံုက အေၾကာင္း တစ္ခု၊ အဲဒီထဲမွာ ေမွာင္ေနမယ္ဆိုရင္ ၿမင္စရာေတြကို ၿမင္ရမွာမဟုတ္ဘူး။ အလင္းေလးရဲ ႔ အကူအညီလည္း ပါေသးတယ္။ အလင္းေရာင္ ေလးက အေၾကာင္းတစ္ခု။ မိမိရဲ ႔ သတိထားမွဳ ဆိုတဲ႔ Attention ကအေၾကာင္းတစ္ခု။ ဘယ္ႏွစ္ခုၿဖစ္သြားတုန္း။ ေလးခုၿဖစ္သြားတယ္။ အဲဒီေလးခု ေပါင္းလိုက္ေတာ႔မွ ၿမင္တယ္လို႔ ေၿပာရတဲ႔ အသိစိတ္ေလး ေပၚလာတာ။ ၾကည္႔ေလ ဒီအသိစိတ္ေလးကို  ေဟာဒီ အေၾကာင္းေလးခုက ထုတ္ေပးလိုက္တာ။ အဲဒါကို သံ(San) - အေၾကာင္းတရားေတြက ေပါင္းၿပီးေတာ႔ ခတ(khata) - ဖန္တီးလိုက္တာ။ သခၤတ ဆိုတာ အဲဒါကိုေၿပာတာ။ အေၾကာင္းတရားေတြက စုေပါင္းၿပီးေတာ႔ ၿပဳလုပ္ထားတဲ႔ အရာတဲ႔။

ကဲဘုန္းၾကီးတို႔ ဘ၀ၾကီးတစ္ခုလံုးကို ကို္ယ႔္ရဲ ႔လက္ေတြ႔ဘ၀ကို ပ႒ာန္းနည္းနဲ႔ ယွဥ္စပ္ၾကည္႔မယ္။ ကိုယ္႔ဘ၀မွာ ဒီလို ဆိုင္ရာဆိုင္ရာ အေၾကာင္းေတြက ထုတ္လုပ္ေပးေနတာ ေန႔တုိင္းေန႔တိုင္း။ အေၾကာင္းတရားမပါဘဲနဲ႔ လံုး၀ ဘယ္အရာမွမၿဖစ္ဘူး။ ၾကည္႔ မ်က္စိကၿမင္တာေလးပဲ အေၾကာင္းက။ နားကလည္း ထို႔အတူဘဲ။ အသံၾကားတယ္ဆိုရင္ အသံရိွရတယ္၊ နားရိွရတယ္။ အဲတစ္ခုခု မရိွဘူးဆိုရင္ အသံက တိတ္ဆိတ္ေနရင္ မၾကားဘူး။ နားကပင္းေနတယ္၊ ကန္းေနတယ္ဆိုလည္း မၾကားရဘူး။ ဆိုင္ရာ ဆိုင္ရာ အေၾကာင္းတရားေတြက အၿပည္႔အစံု ရိွေနရမယ္။ အၿပည္႔အစံုရိွေနရင္ ၿပည္႔စံုတဲ႔ အက်ိဳးတရားေတြက ၀င္ေနမွာပဲ။တၿခားစိတ္ေတြ စိတ္ေတြကလည္း ပ႒ာန္းနည္းနဲ႔ ေနာက္က်ရင္ ယွဥ္ၿပီးေတာ႔ ၾကည္႔တဲ႔အခါမွာ ေတြ႔လာမယ္။ အဲဒီေတာ႔ သခၤတ ဆိုတဲ႔ အဓိပၸာယ္က ဒီလို အေၾကာင္းတရားေတြက စုၿပီးေတာ႔ လုပ္ထားတာဆိုတာ ထင္ရွားတယ္။

(ဆက္ရန္) 






Typed By: M.N.Pyone

No comments:

Post a Comment